Odpowiedzi

2010-03-01T21:22:36+01:00
Y= 25(x- 0,4)(x+ ²/₅)
y = 25*(x² + ²/₅x - 0,4x - 0,16) {²/₅*0,4 = 0,4*0,4 = 0,16}
y = 25*(x²-0,16) = 25x² - 4
y = 25x² - 4
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:22:57+01:00
Postać ogólna trójmianu kwadratowego, to:
y=ax²+bx+c
czyli:

y= 25*(x-0,4)(x+⅖)
y=25*(x²+⅖x-0,4x-0,16)
y=25*(x²+0,4x-0,4x-0,16)
y=25*(x²-0,16)
y=25x²-4

Postać ogólna tego trójmianu ma postać: y=25x²-4
1 5 1