Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:26:25+01:00
Musisz skorzystać ze wzoru:
E=m*g*h ( e-energia, m-masa, h-wysokość)

Po przekształceniu wychodzi:
h=E/m*g

E=9,81J
m=1kg
g=10 m/s2

h= 0,981 = czyli około 1 metr
2010-03-01T21:31:37+01:00
M=1kg
E=9,81J
g=10m/s²

E=m*g*h /:mg
h=E/m*g
h=9,81J/ 1kg* 10m/s²
h=9,81J/10J=0,981m=0,9m(ok.)

Odp: Przedmiot podniesiono an wysokość ok.0,9m

Mam nadzieje, że pomogłam
Pozdrawiam!!!