A) Mg(OH)₂ + ..... -------->MgCl₂ + ......
b)KOH+ H₃PO₄ ----> ...... + .......
c) ..... + HNO₃ ------> Zn(NO₃)₂+ .....
d) ..... + ..... ----->Fe₂(SO₄)₃ + H₂O
e) ..... + H₂S --------> (NH₄)₂S + .....

Błagam rozwiążcie mi to bo wogule tego nie kumam :(

PLX!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:25:07+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) Mg(OH)₂ + 2HCl -------->MgCl₂ + 2H₂O
b) 3KOH+ H₃PO₄ ----> K₃PO₄ + 3H₂O
c) Zn(OH)₂ + 2HNO₃ ------> Zn(NO₃)₂+ 2H₂O
d) 2Fe(OH)₃ + 3H₂SO₄ ----->Fe₂(SO₄)₃ + 6H₂O
e) 2NH₄OH + H₂S --------> (NH₄)₂S + 2H₂O
2010-03-01T21:31:21+01:00
Wiesz ,mam wolną chwilę i pomogę Ci;
a)Mg(OH)2+2HCl=MgCl2+2H2O;
b)3KOH+H3PO4=K3PO4+3H2O
c)Zn(OH)2+2HNO3=Zn(NO3)2+2H2O;
d)2Fe(OH)3+3H2SO4=Fe2(SO4)3+6H2O;
e)2NH4OH+H2S=(NH4)2S+2H2O.