Odpowiedzi

2009-10-19T18:58:45+02:00
Największą trudność w przyznawaniu błędu, sprawia mi to, że nie chce się do tego przyznać i boję się tego. Nie lubię się przyznawać do błędu, ponieważ zawsze chcę, żeby było po mojemu. Myślę, że postępowanie mogę zmienić szczerą modlitwą do Boga, wyspowiadaniem się.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:49:02+02:00
Często boje się przyznać, że postąpiłem źle...
Ostatnio rozbiłem krem mojej mamy. Nawet takie drobne potknięcia bolą. W każdym razie się nie przyznałem...
Dopiero kiedy mama szukała go po całym domu zrobiło mi się głupio i postanowiłem się przyznać...
Teraz myśle, że trzeba się przyznawać do błędów bo przecież lepsza najgorsza prawda, a nie kłamstwo! Bo i tak to co zrobiłeś kiedyś wyjdzie na zewnątrz!