Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:27:52+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
ZnSO4 + 2KOH------>Zn(OH)2 + K2SO4
CuCl + NaOH----->CuOH + NaCl
2010-03-01T21:30:28+01:00
ZnSO4+2KOH------>Zn(OH)2+K2SO4
CuCl+NaOH----->CuOH+NaCl
1 5 1