Odpowiedzi

2010-03-01T21:41:53+01:00
Moim zdaniem Francję mozna nazwać krajem smakoszy zwzględu na jedzone tam potrawy jakimi sa np.: ślimaki, żabie udka. Oczywiscie tak jak w pozostałych krajach je się takze inne potrawy jednak te ca charakterystyczne dla Francuskiej kuchni. Dla francuzów nie ma w tym nic dziwnego jednak niektórzy nie bedacy przystosowani do jedzenia takich rzeczy mogą opowiadac o tych produktach niesamowite historie nawet ich wczesniej nie prubójac.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:43:27+01:00
We Francji jak wiemy jest wiele winiarni, i zakładów produkcji seró plesniowych. To tam łaczono smaiki ze soba. Kraj ten jest pełen szyku i elegancji , pełen potraw o których nawet nei słyszelismy w dzisiejszym świcie. Kuchnię francja uzuskała z wpłaóww bliskich Włoch.
1 5 1