Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T22:18:57+01:00
1. Który samochód jest najszybszy?
Which car is the fastest?

2. Dziś jest chłodniej niż wczoraj.
Today is colder than yesterday.

jeżeli w 3 miało być:
3. Kupiłem najtańsze trampki:
I bought the cheapest sneakers.
jeżeli miało być:
3. Kupię najtańsze trampki.
I will buy the cheapest sneakers.

4. To były najnudniejsze Igrzyska Olimpijskie.
These were the most boring Olympic Games ever.

5. Kto jest najpiękniejszy w domu?
Who is the most beautiful at home?

antonio banderas jest bardziej rozpoznawalny niż ford.
Antonio Banderas is more recognazible than Ford.
2010-03-01T22:20:35+01:00
1 Ktory samochud jest najszybszy
2. Which car is the fastest?

2Dzis jest chłodnij niz wzoraj
Today is cooler than testerday.

3 Kupiem najtajsze tarpki
I bought the cheapest sport shoes.

4To były najnudniejksze igrzyska olopijskie
There were the most boring Olympic Games.

5 Kto jest napiniszy w domu
Who is the most beautiful at home?

rd^ antoni baderas jest bardzie rozpoznawlny niz ford
Antoni Baderas is more recognizable than Ford.