Odpowiedzi

2010-03-01T21:37:31+01:00
H = (6√3):2 = 3√3 cm
R = 2/3h
R = 2/3*3√3cm = 2√3cm
2010-03-01T22:06:18+01:00
H=(6√3)/2
h=3√3 cm
R=2/3h
R=2/3*3√3cm
R=2√3cm
Odp.Długosc promienia tego boku wynosi 2√3cm.

pozdrawiam ;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T22:24:21+01:00
H = (6√3):2
h = 3√3 cm
R = 2/3h
R = 2/3*3√3cm
R = 2√3cm

Odpowiedź: Długość promienia okregu opisanego na trojkacie rownobocznym wynosi 2√3cm.