Odpowiedzi

2009-10-19T18:56:34+02:00
W domu wylaczyc wszystko co jest zasilane do pradu np telewizor tel domowy lodowke i td.
na polu to napewno nie stac pod drzewem :)
w aucie to siedziec spokojnie bo w anucie sie nic nie dziej najlepsze schronienie przed burza to auto
w wodzie to uciekac
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:03:02+02:00
W domu- zamknąć okna, wyłączyć urządzenia elektryczne, nie rozmawiać przez telefon;

w polu- położyć się płasko na ziemi, wyłączyć telefon kom.

w aucie- można jechać, a jak chcemy się zatrzymać to nie pod drzewami, wyłączyć telefon kom.

w wodzie- jak najszybciej wyjść z wody, nie stawać pod drzewami, położyć się na ziemi,
1 5 1