Odpowiedzi

2010-03-01T21:41:37+01:00
Mianowinik - kto ? co?
Dopełniacz - kogo ? czego?
celownik - komu? czemu?
biernik - kogo ? co?
miejscownik - o kim? o czym?
narzędnik - z kim? z czym?
wołacz - o!
2010-03-01T21:41:45+01:00
Mianownik kto? co?
dopełniacz kogo? czego?
celownik komu? czemu?
biernik kogo? co?
narzędnik z kim? z czym?
miejscownik o kim? o czym?
wołacz o!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:42:39+01:00
M kto? co?
d kogo ? czego
B kto? co
C komu ? czemu?
N z kim z czym idę?
Msc okim ? oczym mowię?
W woła o np. kolorowe kwiaty

Powodzenia nie jestem pewna czy Ci o to chodziłoo,ale jest GIT
1 5 1