Zad.oblicz

1)przybliżenie dziesiętne ułamka 7/11
2)5/6 liczby 2,58
3) rozwiązanie równania 10,4 : x = 4
4) liczba, której 0,05 jest równe 0,02
5) przybliżenie dziesiętne liczby 5,3(6)
6)iloczyn liczb 1,35 i 2 (całe) 2/3
7)postać dziesiętna ułamka 48/25
8) 0,08 liczby 400
9) przybliżenie dziesietne ułamka 12/23
10) wartość wyrażenia 83,1 - 67,4 razy 1/2
11) liczba,której 7/3 jest równa 42
12) iloraz liczb 7,8 i 0 ,12
13) wartość wyrażenia (5/6 - 0,5) : 5/9

prosze o pomoc PILNEEE NA JUTRO!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T22:11:19+01:00
1. 0,6
2. 43/20
3. x=2,6
4. 0,4
5. 5,4
6. nie wiem o co chodzi xD
7. 1,9
8. 32
9. 0,5
10. 7,85
11. w przybliżeniu 18
12. to samo co w 6 ;)
13.0,6
2010-03-01T22:11:42+01:00
1)0,(63)
2)2(całe) 3/20
3)2,6
4)0,04
5)-
6)3(całe) 3/5
7)1,95
8)32
9)0,52
10)7,85
11)18
12)65
13)3/5