Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:06:11+02:00
Moskwa : 55° 45' N 37° 37' E
Boston : 42° 20' 0 '' N 71° 0' 0'' W
Mount Everest : 28° N 87 E
Mount Blanc : 46° N 7° E
Olsztyn : 53° 47' N 20° 30' E
Singapur 1° N 104° E
15 3 15
2009-10-19T19:15:12+02:00
55*45'N,37*,37'E Moskwa,Boston-42*19'N,71*05'W,Mount Everest- 28 00 N, 84 00 E,Mount Blanc-42 50 N, 12 50 E,Olsztyn -53 77'N 20 48'E
Singapur- 1*22'N 103*45 E Wszystko ;)
11 3 11
2009-10-19T20:27:05+02:00
Moskwa - 55° 45' N 37° 37' E
Boston - 42° 20' 0 '' N 71° 0' 0'' W
Mount Everest - 28° N 87 E
Mount Blanc- 46° N 7° E
Olsztyn- 53° 47' N 20° 30' E
Singapur -1° N 104° E
Proste ^^
pozdro
9 3 9