Odpowiedzi

2009-10-19T18:59:55+02:00
Godzina - 3600 s
3600 s - 100%
30s - x%
3600x = 3000
x = 3000/3600 = 30/36
x = 5/6 %

30 sekund jest to 5/6 % godziny.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:00:03+02:00
30s : 3600s razy 100%= 0.83% chyba tak to ma byc ;)
2009-10-19T21:23:08+02:00
30 sekund to 30/3600 godziny a to się skraca do 3/360 co się następnie skróci do 1/120. teraz zamieniamy na dziesiętny 0,00833333... co daje nam 0,833...%