Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T22:26:24+01:00
Witam;]

Najważniejsze uprawy: palma kokosowa, kakaowiec, bataty, taro (kolokazja), pochrzyn (jams), ryż, palma oleista, oraz maniok, warzywa, drzewa owocowe. Zbiory głównie ziemiopłodów w tysiącach ton (2000): ryż 2,4, rośliny bulwiaste 105, orzechy kokosowe 230, nasiona olejowca 5, kakao 3. Połowy morskie (głównie tuńczyk i bonito) 57 tysięcy ton (2000). Pozyskanie drewna (hebanowego i sandałowego) 468 tysięcy m3 (2000).
1 5 1
2010-03-01T22:27:02+01:00
Jej podstawą jest hodowla owiec i bydła oraz uprawa zbóż, warzyw i owoców.
1 1 1