Wymień w tekście przymiotniki wraz z określanymi przez nie rzeczownikami.

Człowiek od dawna pragnął przenosić się jak najszybciej z miejsca na miejsce.Dlatego w baśniach czytamy o czarodziejskich kufrach czy o siedmiomilowych butach. Dzięki tym magicznym przedmiotom waleczni bohaterowie unikali ogromnych niebezpieczeństw i wyprawiali się w dalekie podróże. Niestety, tak cudowny świat istniał tylko w ludzkiej fantazji.W rzeczywistości bowiem przez długie wieki ludzie wędrowali pieszo.

3

Odpowiedzi

2010-03-01T22:28:14+01:00
Czarodziejskich kufrach, siedmiomilowych butach, magicznym przedmiotom, waleczni bohaterowie, ogromnych niebezpieczeństw,dalekie podróże, cudowny świat, ludzkiej fantazji, długie wieki.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T22:28:24+01:00
Czarodziejskich kufrach
siedmiomilowych butach
magicznym przedmiotom
waleczni bohaterowie
ogromnych niebezpieczeństw
dalekie podróże
cudowny świat
ludzkiej fantazji
długie wieki
1 5 1
2010-03-01T22:29:50+01:00
Jak najszybciej - człowiek
czarodziejskie - kufry
siedmiomilowe - buty
magiczne - przedmioty
waleczni - bohaterowie
ogromne - niebezpieczeństwa
dalekie - podróże
cudowny - świat
ludzka - fantazja
długie - wieki
pieszo - ludzie
1 5 1