Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T22:33:50+01:00
Czesc;]

Zależne to jest od rodzaju fotografii jaki wybierasz;)
Tu np. masz przykład dobrej książki o fotografowaniu portretowym.

http://allegro.pl/item931182071_fotografia_portretowa_100_rad_i_pomyslow_nowa.html#gallery
1 5 1
2010-03-01T23:02:23+01:00
O FOTOGRAFII CYFROWEJ (KOLOROWEJ LUB B-W):

1. "Biblia fotografii. Przewodnik fotografa XXI wieku" ;
CENA OK 30-40 zł (masz tu wszystko o fotografii XXI wieku, od aparatów po aspekty techniczne robienia zdjęć)

2. "FOTOGRAFIA. Nowy wyczerpujący poradnik fotografowania";
CENA OK 60-70 zł (po prostu poradnik - rady odnośnie kompozycji zdjęcia aż po techniki fotografowania)

3. "Perfekcja w fotografii. Od inspiracji do obrazu"
CENA OK 60-70 zł ; (uczy widzieć fotografię, patrzeć przez pryzmat obiektywu, inspiruje)

4. "Czas naświetlania bez tajemnic"
CENA OK 40 zł; (bardzo ważny aspekt przy robieniu zdjęć, o tego zależy czy zdjęcie ma piękne smugi np. pędzących samochodów)

5. "FOTOGRAFIA DLA ŻÓŁTODZIOBÓW" Mike Stensvolda (NAPISANA PRZYSTĘPNYM JĘZYKIEM, A DOWIEDZIEĆ SIĘ MOŻNA DUŻO WAŻNYCH RZECZY, KSIĄŻKA DLA KAŻDEGO)

O FOTOGRAFII ANALOGOWEJ (CZARNO-BIAŁA)

1. "Fotografia czarno-biała"
cena ok 50 zł; (obraz fotografii na przestrzeni kilku stuleci)

2. "Creative Black & White Photography"

3. "WAY BEYOND MONOCHROME"

A JEŚLI CHODZI CI O SPOSÓB NA KOMPONOWANIE ZDJĘCIA I KOMPOZYCJĘ TO RADZĘ IŚĆ DO JAKIEJŚ BIBLIOTEKI I POOGLĄDAĆ ALBUMY ZNANYCH FOTOGRAFÓW.

Pozdrawiam
1 5 1