Odpowiedzi

2010-03-01T22:36:05+01:00
- Ograniczenie spalanych toksyn
- Zmniejszenie produkcji odpadów
- Wyworzenie śmieci
- Zamknięcie nie których kopalni kopalni
- założenie filtrów
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T22:36:07+01:00
Czesc;]
1. Ochrona gatunkowa roślin i zwierząt.
2. Pomniki przyrody i rezerwaty.
3. Zespoły przyrodniczo-krajobrazowe, które utworzone
są w celu zachowania walorów estetycznych danego miejsca.
4. Ochrona środowiska.
5. Zbiórka makulatury.
Pozdrawiam^^
4 2 4
2010-03-01T22:38:07+01:00
- Rekultywacja hałd.
- Ograniczenie wydzielania gazów i pyłów kopalnych przez fabryki i huty
- unowocześnienie technologi produkcji co zmniejszy zanieczyszczenia
-zbieranie makulatury, metali
-tworzenie rezerwatów
4 2 4