Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T22:42:48+01:00
Akt wiary
wierzę w ciebie boże żywy ,
w trójcy jedyny prawdziwy ,
Wierzę w coś objawił boże
Twe słowo mylić nie może

Akt nadziei
Ufam tobie boś ty wierny
wszechmogący i miłosierny
dasz mi grzechów odpuszczenie
łaskę i wieczne zbawienie

Akt miłości
Boże coć cię nie pojmuje
jednak nad wszystko miłuję
nad wszystko co jest stworzone
boś ty dobro nieskończone

Akt żalu
ach żałuję za me złości
jedynie dla twej miłości
Badz miłościw mnie grzesznemu
całym sercem skruszo0nemu
3 3 3
2010-03-01T22:45:00+01:00
Akt miłości:

Boże choć Cię nie pojmuję,
Jednak nad wszystko miłuję.
Nad wszystko, co jest stworzone,
Boś ty dobro nieskończone.

Akt nadziei:

Ufam Tobie, boś Ty wierny,
Wszechmocny i miłosierny,
Dasz mi grzechów odpuszczenie,
Łaskę i wieczne zbawienie.

Akt żalu:

Ach, żałuję za me złości.
Jedynie dla Twojej miłości.
Bądź miłościw mnie grzesznemu,
Dla Ciebie odpuszczam bliźniemu.

Akt Wiary:

Wierzę w Ciebie, Boże żywy,
W Trójcy jedyny, prawdziwy,
Wierzę coś objawił Boże,
Twe słowo mylić nie może.
1 5 1