PRZETŁUMACZ JAK NAJSZYBCIEJ DAM NAJ PLIS:
Amy: Kate! You're back! Did you have a good time?
Kate:Yes, thanks, York is so beautofull!
Amy: Were you able to relax, then?
Katr: Oh, definitely. It's much quieter and cleaner than London.
Amy: How's that?
Kate: Well, for one thing, cars aren't allowed in the city centre during the day so there's less noise and pollution.
Amy:That's great! What did you do there?
Kate: I visited the museums and did some shopping. The antique shops in The Shambles are fantastic.
Amy: Sounds great!
Kate: Yes, except when I got there I realised I had forgotten to take my camera, so I don't have any photos to show you.
Amy: Never mind. You'II just have to go again, won't you?

3

Odpowiedzi

2010-03-01T22:46:24+01:00
A:Kate!Wróciłaś!Dobrze się bawiłaś?
K:Tak, dzięki. York jest piękny.
A:Chcesz się zrelaksować później?
K:Oczywiście. Jest łatwiej i czyściej niż w Londynie.
A:Jak to?
K: Samochody nie mogą jeździć w ciągu dnia po mieście, więc jest ciszej i mniej zanieczyszczeń.
A:Świetnie. Co tam robiłaś?
K:Zwiedziłam muzeum i byłam na zakupach. Sklepy z antykami w Shambles są fantastyczne.
A:Brzmi nieźle(super)!
K:Tak, ale gdy przybyłam zorientowałam się, że zapomniałam aparatu, więc nie mam zdjęć by ci pokazać.
A:Nic nie szkodzi. Chciałabyś się tam wybrać ponownie, czyż nie?
1 5 1
2010-03-01T22:48:17+01:00
-Amy- Kasia! wróciłaś! dobrze się bawiłaś?
-Kate- tak dziękuję, Jork jest taki piękny
- A- zrelaksowałaś się?
-K- zdecydowanie, on jest czystszy i cichszy niż Londyn
-A- jak to?
-K- więc, po pierwsze, samochody nie mogą przebywać w centrum miasta w czasie dnia więc jest mniej hałasu i zanieczyszczeń
-A- to wspaniale! co tam robiłaś?
-K- zwiedziłam muzeum i zrobiłam trochę zakupów. sklep z antykami The Shambles jest fantastyczny
-A- brzmi wspaniale
-K- tak, kiedy dotarłam tam zdałam sobie sprawę że zapomniałam wziąć mój aparat ze sobą, więc nie mam żadnych zdjęć żeby Ci pokazać
-A- nie szkodzi, po prostu musisz to zrobić jeszcze raz, nieprawdaż?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T22:49:42+01:00
1. Kate wróciłaś! Dobrze się bawiłaś?
2.Tak, dzięki. York jest piękny!
3.Relaksowałaś się tam?
4.Definitywnie.Jest o wiele czyściej i ciszej niż w Londynie.
5.Jak to?
6.Cuż, jest jedna rzecz samochody nie są dozwolone w centrum miasta podczas dnia więc jest mniej hałasu i zanieczyszczeń.
7.To świetnie! Co tam robiłaś?
8.Zwiedzałam muzea i robiłam trochę zakupów. Antyczny sklep w The Shambles jest fantastyczny.
9.Brzmi świetnie!
10.Tak, poza tymże zapomniałam aparatu i nie mam żadnych zdjęć rzeby ci pokazać.
11. Nieważne.Pojedziesz tam znowu?

1 5 1