Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T22:54:09+01:00
Koła wagonu stukają głośniej zimą ,ponieważ odległości między szynami są wtedy większe żeby przy wysokich temperaturach latem(rozszerzanie) szyny nie uniosły się w górę
5 4 5
2010-03-01T22:55:40+01:00
Zimą, ponieważ szyny pod wpływem niskiej temperatury zaczynają się kurczyć i przez to zwiększają się odstępy między nimi. Koła pociągu wpadają w te odstępy i głośniej stukają
5 4 5