Uzupełnij tabelę, wpisując rodzaje mieszanin i wybraną metodę ich rozdzielania.
Mieszanina|Rodzaj mieszaniny|Metoda
rozdzielania|
mak z solą kuczenną|.................|...............
woda z denaturatem|.................|...............
mąka z wodą|...............|................
cukier z piaskiem|.................|...............
woda z benzyną|..................|..................
opiłki żelaza z kaszą|.............|................

2

Odpowiedzi

2009-10-19T19:09:00+02:00
1.niejednorodna/filtracja,krystalizacja
2.jednorodna/destylacja
3.niejednorodna/sedymentacja,dekantacja
4.niejednorodna/filtracja,krystalizacja
5.jednorodna/rozdzielacz
6.niejednorodna/magnes
86 3 86
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:41:30+02:00
1. z solą kuchenną - niejednorodna - filtracja,krystalizacja
2. woda z denaturatem - jednorodna - destylacja
3. mąka z wodą - niejednorodna - sedymentacja,dekantacja
4. cukier z piaskiem - niejednorodna - filtracja,krystalizacja
5. woda z benzyną - jednorodna -rozdzielacz
6. opiłki żelaza z kaszą - niejednorodna - magnes

;P
126 4 126
Ale tego jest 7 XD
ja tam widzę 6 :)
A opiłki żelaza z cukrem?
niejednorodna
i magnes