Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T00:34:42+01:00
Oczywiście naszego dobra chce Bóg, ponieważ uczy nas miłości i zaprasza do wspólnoty .
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T05:41:41+01:00
Naszego dobra zdecydowanie pragną Nasi rodzice !
To ONI uczą nas szacunku, uczucia lojalności , wdzięczności do blizniego i co najważniejsze miłości do Boga .Nawet gdy jesteśmy już dorośli, w wielu sytuacjach wspierajają Nas duchowo i umacniają.
Rodzice dla swoich dzieci robią mnóstwo: wychowują je, karmią, wprowadzają w świat oraz zaszczepiają prawdy religijne i duchowe.
Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, co nasi rodzice musieli poświęcić, z czego musieli zrezygnować, aby się nami zająć. Dopiero gdy jesteśmy dorośli i ze względu na własne lub cudze dzieci rezygnujemy z czegoś, dopiero wtedy zaczynamy doceniać i czuć wdzięczność wobec własnych rodziców.
Rodzice przecież dają nam wszystko, co najważniejsze: oddanie, poświęcenie, miłość i troskę. I sa skoncentrowani na tym, by życie nasze było dobre , szczęśliwe i wypełnione Bogiem !!!!!!!!

:))