Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T00:11:23+01:00
30%=0,3=3/10
42%=42/100=21/50
125%=1¼ lub w ułamku 5/4
220%=22
12,5%=125/1000=1/8
1,5%=15/1000=3/200



90%=0,9
37%=0,37
125%=1,25
1001%=10,01
0,1%=0,001
20,05%=0,2005
5 4 5
2010-03-02T00:12:49+01:00
30%-3/10
42%-21/50
125%-1 i 1/4
220%-2 i 1/5
12,5%-1/8
1,5%-3/200

90%-0,9
37%-0,37
125%-1,25
1001%-10,01
0,1%-0,001
20,05%-0,2005
1 5 1
2010-03-02T00:53:17+01:00
Zadanie 1
Zamień na ułamki zwykłe :
30% - ³/₁₀
42% - ⁴²/₁₀₀ - ²¹/₅₀
125% -1¼
220% -2⅕
12,5% -¹²⁵/₁₀₀₀ - ⅛
1,5%- ¹⁵/₁₀₀₀ - ³/₂₀₀

Zamień na ułamki dziesiętne :
90% -0,9
37% -0,37
125% -1,25
1001%-10,01
0,1% -0,001
20,05%-0,2005
2 1 2