Odpowiedzi

2010-03-02T07:14:49+01:00
Rola biskupa diecezjalnego:zarządza wszystkimi kościołami
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T07:49:02+01:00
W Kościele katolickim biskup diecezjalny jest to duchowny katolicki, który z sprawuje wszelką władzę zwyczajną, własną i bezpośrednią w powierzonej mu diecezji, z wyjątkiem spraw zastrzeżonych Stolicy Apostolskiej oraz podlegających innej władzy kościelnej.
4 5 4