Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T07:26:42+01:00
Uczestnictwo w Eucharystii daje mi np:
--Oczyszczenie,
-- spokój ducha,
--wewnętrzną radość z tego, że mogłam uczestniczyć w Eucharystii i przyjąć do serca ciało Jezusa Chrystusa oraz Jego Przenajświętszą Krew.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T07:39:36+01:00

Eucharystia jest dla mnie drugim niebem i życiem oznacza to,że jest ze mną Bóg pod postacią chleba.Daje mi siłę na każdy dzień,godnego przeżycia według przykazań bożych.Jest dla mnie powietrzem,darem, najważniejszą rzeczą bez której nie da się żyć.
1 1 1