Odpowiedzi

2010-03-02T08:06:08+01:00
Tolerancji to może być to że większość ludzi nie jest np. rasistami, nie odrzuca kogoś bo ta osoba jest homoseksualistą,

no a agresji to właśnie jak ktoś jest rasistą i za to że ktoś jest np. Czarny ... to chce tego człowieka zabić :D itp. :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T08:06:17+01:00
Agresja-na świecie żyją ludzie, którzy kradną, zabijają, to świadczy o agresji .

Tolerancja-ale są także ludzie, którzy są tolerancyjni, czyli pomagają innym, nie niszczą różnych rzeczy.