Odpowiedzi

2009-10-19T19:07:35+02:00
Sprzedawca
biznesmen
nauczyciel informatyki
informatyk
lekarza (np usg)
technik
reżyser
operator dźwięku
bibliotekarz
konsultant

więcej pomysłów nie mam ;)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:21:19+02:00
-analityk systemów komputerowych
-administrator baz danych
-artysta grafik
-doradca inwestycyjny
-inżynier systemów komputerowych
-inżynier elektronik
-laborant
-pracownik NASA
-sekretarka
-policjant
-lekarz
-protokolant
-dyrektor
-szef firmy
-dziennikarz
-przedsiębiorca
2 1 2
2009-10-19T19:28:35+02:00
Mechatronik
diagnostyk pojazdów
projektant stron Web
operator CNC
dziennikarz
sekretarka
agent ubezpieczeniowy
architekt
konstruktor
informatyk
sprzedawca sprzętu elektronicznego
tester sprzętu komputerowego
programista
biznesmen
elektronik
2 3 2