Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T08:49:53+01:00
2. Podział pojazdów samochodowych ze względu na przeznaczenie
2.1. Pojazdy do przewożenia osób:
- motocykle i skutery,
- samochody osobowe (do przewozu 9 osób łącznie z kierowcą oraz ich bagażu),
- autobusy (do przewozu powyżej 9 osób łącznie z kierowcą).
2.2. Samochody do przewozu ładunków:
- samochody ciężarowe,
- samochody do przewozów specjalistycznych, jak np. cysterny, chłodnie, meblowozy.
2.3. Pojazdy specjalne jako pojazdy samochodowe lub przyczepy przeznaczone do
wykonywania specjalnej funkcji, która powoduje konieczność stosowania nadwozia
lub posiadania specjalnego wyposażenia (np. żuraw samochodowy, pożarniczy,
kempingowy itp.).
2.4. Ciągniki drogowe:
- balastowe do ciągnięcia przyczep,
- siodłowe do ciągnięcia naczep (tzn. przyczep, których cześć spoczywa na pojeździe
i obciąża ten pojazd .
2.5. Pojazdy wojskowe
2010-03-02T08:50:14+01:00
Pojazdy do przewożenia osób:
- motocykle i skutery,
- samochody osobowe (do przewozu 9 osób łącznie z kierowcą oraz ich bagażu),
- autobusy (do przewozu powyżej 9 osób łącznie z kierowcą).

Źródło:http://autowiedza.republika.pl/podz_poj_sam.html

P.S kolega z góry ma to samo.