Kto ma Vistę Ultimate ? Potrzebuję zdjęcie (albo zwykłe albo print screenem zrobione) Narzędzi administracyjnych.

Wchodzisz w panel sterowania / narzędzia administracyjne (trzeba otworzyć "narzędzia administracyjne" i potrzebuje zdjęcie zawartości tych narzędzi administracyjnych). jak ktoś ma to pisać.

2

Odpowiedzi

2010-03-02T10:50:48+01:00
Ja mam viste ultimate tylko ty chcesz tego zdjecia? moge ci wypisac co u mnie sie tam znajduje:
* Harmonogram zadan
* inicjator
*konfiguracja systemu
*monior niezawodności i wydajności
*narzedzie diagnostyczne pamieci
*podglad zdarzeń
*usługi
*zarzadzenie drukowaniem
*zasady zabezpieczen
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T13:53:43+01:00