Pytania do dermatologa ; [potrzebuję na WDŻ!]
- Jakie choroby skórne występują najczęściej u kobiet?
- Jakie są ich objawy ?
- Kiedy należy się udac do dermatologa ?
- Jak należy się umówic na wizytę?
- Jakie jest zdanie dermatologa na temat różnych reklamowanych
środków kosmetycznych ?
- Jakie są konsekwencje braku leczenia?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T09:36:59+01:00
1. Trądzik , wągry
2. różowate krostki lub białe ropne
3. najlepiej jak tylko jest ich więcej niż 5 .
4. Zadzwonić telefonicznie lub przyjść samemu to dermatologa i się umówić na dany termin .
5. Uzmysłowić ludziom , że dany produkt pomaga pozbyć się w 100%
6. Blizny głębokie , niektóre przypadki powodują nawet raka skóry .
2010-03-02T09:42:27+01:00
1) choroby te można podzielić na grzybicze
pasożytnicze, bakteryjne, wirusowe, alergiczne.
a nazwy chorób to: wszawicami i świerzbem, zapalenie mieszków włosowych, Róża. Do chorób skóry zaliczamy także liczne zakażenia mieszane: gronkowcowo-paciorkowcowe, takie jak liszajec zakaźny, niesztowica. Innego rodzaju bakteryjne choroby skóry to m.in.: rumień pełzający, łupież rumieniowy, borelioza.
najpopularniejsze choroby to: łuszczyca, alergiczne zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry, jak również trądzik pospolity.


2) grzybicze:
Charakteryzuje się silnym świądem nasilającym się w nocy. Jest on odczuwalny, kiedy samice świerzbowca drążą w naskórku korytarze. Na powierzchni skóry widoczne są grudki, stanowiące zakończenia korytarzy - znajdują się w nich pasożyty.

łuszczyca:
Charakterystycznym objawem łuszczycy są czerwonobrunatne lub zaróżowione, płaskie grudki o wyrazistych brzegach i zróżnicowanej wielkości pokryte srebrzystą lub srebrzystoszarą, nawarstwiającą się łuską. Zmiany mają czasem tendencję do zlewania się. Wykwity występują najczęściej na skórze prostowników kończyn (głównie łokci i kolan), okolicy kości krzyżowej, okolicy pośladkowej, na owłosionej skórze głowy oraz skórze stóp i dłoni. Najczęściej spotykaną, ze względu na obraz kliniczny, formą jest łuszczyca zwykła (psoriasis vulgaris), na którą zapada ok. 90% chorych.

3. Kiedy objawy zaczną się nasilać i nie będą nikły

4. Telefonicznie lub pójść osobiście.

5. Zdanie może być negatywne jak i pozytywne. Jeden dermatolog może uważać, że te kosmetyki na prawdę działają w dobrą stronę na jeden organizm, a drugi dermatolog może uważać, że są szkodliwe.

6. Mogą pozostać blizny, ślady a choroba może się poszerzać.