Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:13:55+02:00
A. 3/2√5=
3/2√5*2√5/2√5=
6√5/20

b. 2√5/3√2-4=
2√5/3√2-4*3√2+4/3√2+4=
2√5*(3√2+4)/18

d. 12/√5-√3=
12/√5-√3*√5+√3=
12(√5+√3)/15
2009-10-19T19:23:09+02:00
3√5 3√5 3√5
2√5*√5 = 2*5 = 10

2√5 2√5 2√5(3√2+4) 6√10+8√5
3√2-4 = (3√2-4)(3√2+4) =9*2-16 = 2

4√2-1 (4√2-1)(2√3-5) 8√6-20√2-2√3+5 8√6-20√2-2√3+5
2√3+5 = (2√3+5)(2√3-5) = 12-25 = - 13

12 12(√5 + √3) 12(√5 + √3) 12(√5 + √3)
√5 - √3 =(√5 - √3)(√5 + √3) = 5-3 = 2 =6(√5 + √3)