Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T10:28:32+01:00
Chata
port
stocznia

byłoby lepiej jakbyś podała ilość liter każdego hasła
5 3 5
2010-03-02T10:29:46+01:00
1. Chata
2.Port
3.Stocznia
38 4 38
2010-03-02T10:47:31+01:00
Szkoda, że nie podałeś liczbę liter , byłoby łatwiej

Jak nazywa się stary drewniany dom? ---chata, dworek, chałupa ???
Cel podróży statków to? ---port
W niej buduje sie statki? --- stocznia
4 4 4