Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T12:48:41+01:00
1.św. Tomasz z ...(Akwin) 2.... zakonna (siostrs) 3.jeden z apostołów, klucznik bram niebieskich (Piotr) 4. stolica Watykanu (Rzym) 5. druga strona dobra (zło) 6. Jezus z ... (Nazaret) 7. ... obiecana (zienia) 8.imię papieży (Pius) 9. np. koczownicze na pustyni (plemię) 10. w pięciu przykazaniach kościelnych (wstrzemięźliwość) 11. człowiek obok nas (bliźni) 12. przy nadziei i miłości ( wiara) 13. drugi sakrament św. (bierzmowanie) 14. wolna u człowieka (wola) 15. sakrament przyjmowany parami (ślub) 16. jeden z grzechów głównych (zazdrość)
1 2 1
2010-03-02T12:49:54+01:00
Zadanie w załączniku ;))
Masz słodkie avatara ;)))
Pozdrooo :D
2010-03-02T15:19:13+01:00
Wielki 1.......Piątek
Sobota 2. Święci się w nią Wielkanocny pokarm
Taboe 3. Na niej dokonało sie przemienienie
k Rzyż 4. Jezus na nim oddał życie
Zbawienie
Emaus
Mojżesz
I
Eljasz
Ż
Litania
I
Wola
Oktawa
Sroda
C
1 1 1