Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T11:16:11+01:00
W zasadzie to światu zagrażają ludzie którzy konstruują maszyny bo mogę je źle zaprogramować i może dojść do katastrofy .
2010-03-02T11:22:57+01:00
Chodzi o to ,że pewien konstruktor Trurl sporządził raz maszynę, która umiała robić wszystko na literę n. Kiedy była gotowa, na próbę kazał jej zrobić nici, potem nanizać je na naparstki, które też zrobiła, następnie wrzucić wszystkie do sporządzonej nory, otoczonej natryskami, nastawniami i naparami. Kiedy zrobiła wszystko kazał jej zrobić "nic". Maszyna zaczęła kasować wszystko co popadnie i tylko odwrócenie życzenia ich uratowało. Ostrzega nas to ,aby mądrze wykorzystywać wynalazki oraz że wynalazki mogą człowiekowi wymknąć się z pod kontroli ,i zamiast mu służyć,mogą zaszkodzić.