Odpowiedzi

2010-03-02T12:18:13+01:00
A) CH3-CH2OH + HI = CH3CH2I + H2O

b) CH3-COO-CH2-CH3 + NaOH = CH3COONa + C2H5OH
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T12:47:08+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) CH3-CH2OH + HI---->CH3-CH2-I + H2O

b) CH3-COO-CH2-CH3 + NaOH---->CH3-COONa + CH3-CH2-OH
1 1 1