Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T12:27:23+01:00
1. Brak dużych przedsiębiorstw
2. Transformacja ustrojowa
3. Brak wielkiego przemysłu.
4. Brak surowców mineralnych.
5. Rolnictwo na niskim poziomie.
6. Złe położenie geograficzne.
7. Nieodpowiednie wykształcenie.
8. Wyjazdy za granicę.

Liczę na naj.
1 5 1
2010-03-02T12:30:15+01:00
Społecznymi skutkami bezrobocia są na przykład:
- popadanie w nałogi
- załamania psychiczne
- depresje
- rozpadanie się rodzin
- obniżanie poziomu życia
- brak gwarancji utrzymywania odpowiedniego poziomu życia dzieci
- zwiększenie przestępczości

2 4 2