Odpowiedzi

2010-03-02T12:31:30+01:00
Zastał polske drewniana a zostawił murowana.

wybudował wiele kosciołów, uczelni, odnowił miasta itp.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T13:28:03+01:00
Założył Akademię Krakowską, przyczynił się do zjednoczenia Europy, wybudował kilkadziesiąt zamków, prawie dwu krotnie powiększył terytorium Polski.
13 4 13
2010-03-02T18:17:14+01:00
Założył dużo miast,ulepszył umocnienia ozdobił zamek królewski,stworzył warunki do powstania wsi
7 3 7