Pomóżcie muszę to mieć na jutro!!!!!!!!!!!
Wskaż podmioty . - J. Polski .
1. Statek Robinsona rozbił się u brzegów bezludnej wyspy .
2 . Rozbitek nie ugiął się wobec potęgi przyrody .
3 . Wiele wysiłku kosztowała go walka z przeciwnościami losu .
4 . Dawała mu ona jednak nadzieję na powrót do domu .
5 . Uprawiać ziemię było trudno .
6 . Mimo to nie brakowało mu pomysłów .
7 . Robinsonowi nie zawsze było wesoło .
8 . Niedola Robinsona trwała bardzo długo .
9 . Nieszczęśnik mieszkał na wyspie 24 lata .

A i jeszcze:
1.podmiot gramatyczny wyrażony rzeczownikiem r.m. M. Lp.
2.podmiot gramatyczny wyrażony rzeczownikiem r.m. M. Lp.
3. podmiot gramatyczny wyrażony zaimkiem M. Lp. r.ż
4..podmiot logiczny wyrażony rzeczownikiem r.m. D. Lm.
5.podmiot gramatyczny wyrażony rzeczownikiem r.m. M. Lp.
6.podmiot gramatyczny wyrażony rzeczownikiem r.ż. M. Lp.
7.podmiot gramatyczny wyrażony rzeczownikiem r.ż. M. Lp

potrzebuje wyrazów do krzyżówki zdjęcie w załączniku

aby wyraźnie odtworzyć załącznik kliknij lewym na obrazek oraz zapisz element docelowy jako...
zapisujemy na pulpicie i pięknie widać

2

Odpowiedzi

2010-03-02T12:55:42+01:00
Statek Robinsona
rozbitek
on
ona
brak podmiotu? / podmiot domyślny
on
Robinson
niedola
nieszczęśnik

2.
on
jej
mu
on
ona
ona
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T12:59:40+01:00
Miałam to zadane.
przesyłam w załączniku . ; ))
Liczę na naj ; ***
4 5 4