Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T14:08:25+01:00
Mam pewien ideał mojego przyjaciela. Chciałabym, aby był wyjątkowy. Przedstawię Go w mojej pracy.
Powinien mieć na pewno więcej zalet niż wad, a to nie jest takie łatwe. Chciałabym, aby był w stosunku do innych pomocny i życzliwy, a Jego maksymą życiową było: "Nie czyń drugiemu, co Tobie niemiłe". Powinnam zawsze na niego móc liczyć i mieć pewność, że nikomu nie zdradzi moich tajemnic. Powinien także mnie darzyć zaufaniem i polegać na mnie, ponieważ przyjaźń działa w obydwie strony. Jego główne cechy to przede wszystkim: odwaga, troskliwość, wytrwałość, życzliwość. Chciałabym, aby umiał mnie wysłuchać i dodać mi otuchy.
Co do Jego wyglądu nie mam wymagań, bo myślę, że najważniejsze jest "wnętrze". Moim zdaniem nie liczy się wygląd człowieka, więc zawsze osądzam go po zachowaniu.
Nie miałabym nic przeciwko temu, aby mój przyjaciel był słaby w nauce. Mogłabym wtedy pomagać mu zrozumieć materiał szkolny. Na pewno by nas to do siebie zbliżyło.
Mam nadzieję, że kiedyś znajdę takiego przyjaciela. Jednak intuicja podpowiada mi, że mój najlepszy przyjaciel nie będzie takim ideałem, jak go opisałam. Myślę, że wtedy nie będzie mi to przeszkadzało.



mam nadzieję że nie za krótkie;) ale liczę na naj;);)
1 5 1
2010-03-02T14:13:23+01:00
Chciałabym mieć przyjaciela który by zawsze pomógł mi gdy jest taka potrzeba, wspierałby mnie w trudnych chwilach, pocieszał mnie. przyjazn jest bardzo wazna ponieważ gdy jest ci smutno i zle przyjaciel zawsze wspiera cie. przyjaciel powinien dotrzymywac tajemnic, doradzaćitp.
chciałabym miec takiego przyjaciela ;)