Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T13:06:22+01:00
Ile procent liczby wyrazów w treści tego zadania to rzeczowniki ??

razem mamy 10 wyrazów i to jest nasze 100%
rzeczowników mamy:6 (procent,liczba,wyraz,treśc,zadanie,rzeczownik)
czyli:
6/10=60/100=60%
158 4 158
dziękuje! ale ja nie rozumniem wogóle jak zrozumniałeś/aś te zadanie
ja to się pogubiłem ile jest rzeczowników, a dalej to proste
dzięki ;] ;] ;] ; ;] ;]
DZIĘKI!!!za pomoc
thx thx thx zostawię NAJ! pozdrawiam ;)
2010-03-02T13:06:29+01:00
Rzeczowników jest 6 a wyrazów 10.
Tak więc 6/10 * 100% = 60%

Odp. Dokładnie 60%
134 2 134
2010-03-02T13:07:14+01:00
10 wyrazów
rzeczowniki
6 rzeczowników
6/10 x 100 = 60 %
75 3 75
nie może być razy sto bo to będzie 600/1000
musi być razy 10 i to będzie 60/100