Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T13:13:30+01:00

a) 5 cm. v=5*5*5=125 Pp=6*5*5=150
b)1,4 dm. v=1,4*1,4*1,4=2,744 Pp=6*1,4*1,4=11,76
c)0,3 m. v= 0,027 Pp=6*0,3*0,3=054

2010-03-02T13:15:43+01:00
Oblicz objętość i pole powierzchni sześcianu o krawędzi
V=a³
Pc=6a²
a) 5 cm.
V=5³
V=125 cm³

Pc=6*5²
Pc=6*25
Pc=150 cm²

b)1,4 dm.
V=1,4³
V=2,744 dm³

Pc=6*1,4²
Pc=6*1,96
Pc=11,76 dm²

c)0,3 m.
V=o,3³
V=0,027 m³

Pc=6*0,3²
Pc=6*0,09
Pc=0,54 m²
2010-03-02T13:18:00+01:00
V=a³ P=6a²
a) V= 5³=125 cm³
P=6×5²=6×25=150cm²

b)
V= 1,4³=2,744 dm³
P=6× 1,4²=6×1,96=11,76 dm²

c) V=0,3³=0,027 m³
P=6 × 0,3²=6×0.09=0,54 m²