Odpowiedzi

2010-03-05T08:09:42+01:00
Był piękny słoneczny dzień lata. Dzieci bawiły się na placu zabaw.
gdy Antoś zjeżdżl na zjezdżlni pojechał za nim Edziu i kpnął go w plecy..... / tu piszesz jak zamierzasz przedstwaiuć tą sytuację zakończyć- dalszy przebieg--------
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:14:34+01:00
To był jeden z najcieplejszych dni lata. Mała Krysia poprosiła tate żeby zabrał ją do piaskownicy. W piaskownicy dziewczynka bawiła się świetnie, a tata czytał gazetę.
Krysia nie zauważyła kiedy jej tata zasnął. Postanowiła wykopać wielki dół w piaskownicy. Kiedy dół był już za głęboki żeby kopać z góry stwierdziła że do niego wejdzie i będzie kopać z dołu. Gdy wchodziła zawadziła nogą o kawałek ziemi, a piasek zaczął nasypywać się do dołu. Mała Krysia zaczęła krzyczeć ile sił. Rzuciła kamyczek do taty żeby się obudził. Obudzony tata podbiegł do dołu i podał rękę dziewczynce.
Tata wyciągnął Krysie. Była cała w brązowym piasku. Dostała nauczke i teraz wie że gdy chce zrobić coś podobnego do tych rzeczy musi najpierw spytać rodziców.

Zrobiłem akapity ale zniknęły jak oddałem odpowiedź.