Odpowiedzi

2010-03-02T13:25:07+01:00
Podstawa to kwadrat
a=bok podstawy
h=wysokosc
h=a

v=⅓a³
72cm³=⅓a³
a³=72:⅓
a³=216
a=6cm
h=6cm
½d podstawy=½a√2=½×6√2=3√2cm
obliczam
krawedź boczna z pitagorasa

c²=6²+(3√2)=36+18
c=√54
c=3√6

obliczam h ściany:
h=√(3√6)²-3²=√54-9=√45=3√5
pole 1 sciany=½ah=½×6×3√5=9√5cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T13:32:56+01:00
Zał. Pściany=9√5cm²
myśle że jest dobrze zrobione.. ;D
Będzie naj.? ;)