Odpowiedzi

2010-03-02T13:20:29+01:00
Duże,księżycu,może,poważnie,pożyczyć,przyłożył,przyłożyłem,różne,wrażenie,zauważyłem,że
2010-03-02T13:22:46+01:00




1.duże
2.księżycu
3.może
4.poważnie
5.pożyczyc
6.przyłożyłem
7.przyłożył
8.różne
9.wrażenie
10.zauważyłem
11.że
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T13:25:44+01:00
Duże, księżycu, może, poważnie, pożyczyć, przyłożył, przyłożyłem, różne, wrażenie, zauważyłem, że