Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T13:19:16+01:00
Duch Święty ----- Gołębica

Symbol Boga ------- ( znajdziesz go pod tym adresem http://troosky.blox.pl/resource/ChristianEyeOfProvidence.png


Symbol Jezusa ------ IHS
2010-03-02T13:19:23+01:00
Trójca Święta – dogmatyczne określenie w chrześcijaństwie, stwierdzające, że Bóg jest Bogiem Troistym, istnieje jako trzy Osoby - po grecku hypostazy - pozostając jednocześnie jednym Bytem. Wszystkie trzy Osoby są rozumiane jako mające tę samą jedną istotę czyli naturę, a nie jedynie podobne natury. Od początku trzeciego wieku doktryna Trójcy zaczęła być formułowana następująco: jest "jeden Bóg istniejący w trzech Osobach i jednej substancji, Ojciec, Syn, i Duch Święty". Wiara w Trójcę jest wyznawana przez wszystkie Kościoły katolickie, prawosławne, oraz wszystkie główne wyznania wyrastające z nurtu reformacji takie, jak luteranizm, kalwinizm, anglikanizm, metodyzm i prezbiterianizm. Dogmat o Trójcy Świętej jest więc uważany za „centralną prawdę wiary teologii chrześcijańskiej” . Formuła Trójcy zatwierdzona została w 325 roku podczas soboru nicejskiego. Uznanie wiary w Trójcę Świętą jest pierwszym koniecznym warunkiem wstąpienia do Światowej Rady Kościołów.
2010-03-02T13:49:34+01:00
Symbol Dycha Świętego to GOŁĘBICA (www.wapienica.bielsko.opoka.org.pl/witraze/05...)
Symbol Boga to TRÓJKĄT Z OKIEM W ŚRODKU ORAZ PROMIENIAMI KTÓRE ROZCHODZĄ SIĘ Z DWÓCH BOKÓW (troosky.blox.pl/.../ChristianEyeOfProvidence.png)
Symbol Jezusa to Ryba(sklep.naszywki.com.pl/galerie/r/ryba-z-napise...)
1 5 1