Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T13:21:53+01:00
Żyć miłością i prawdą oznacza, że musimy żyć zgodnie z obowiązującymi regułami. Żyć miłością, czyli kochać bliźnich i każdego traktować tak jak sami chcielibyśmy być traktowani. Żyć prawdą to nie kłamać, starać się sprawić, by na świecie było mniej kłamstw. Powinniśmy także starać się nie mieć z nikim konfliktów.

-----------------------------------------

Żyć miłością i prawdą. Czyli kochać Boga i w Niego wierzyć. Starać się być szczerym, nie kłamać. Nie zatajać swojej wiary, tylko ją ukazywać i nie bać się potępienia. Bóg wie wszystko o Tobie. Wie więcej, niż Ty sam o sobie. Stworzył nas po to abyśmy kochali, nie tylko Jego, ale miłością otaczali inne istoty żyjące na tym świecie.
1 5 1
2010-03-02T13:22:55+01:00
Żyć według przykazań bożych.
1 5 1