Odpowiedzi

2010-03-02T13:21:50+01:00
Wziąść na tacke.
Ubrać się ciepło.
Iść powoli do kościoła.
Nie brać komurek do kościoła.
Uważać na samochody.
Usiąść w ławce i nie rozmawiać w czasie mszy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T13:28:04+01:00
Do mszy świętej powinnaś powtórzyć formułkę spowiedzi i zrobić rachunek sumienia. Następnie ładnie się ubrać ale nie za wyzywająco ale też ciepło. przed wyjściem coś zjeść. Przypomnieć sobie także jak się mówi jak się wychodzi z domu do kościoła i jak się wraca z kościoła do domu. jeszcze też przypomnieć sobie jak się mówi gdy się spotka księdza. Pod żadnym pozorem nie można brać do kościoła telefonu a jeśli boisz się go zostawić w domu to weź , ale go wyłącz. Na koniec wychodzisz z domu mówisz ,,Z Bogiem" i idziesz do kościoła , i nie zapomnij iść do spowiedzi.
1 5 1