Dla tych którzy są fajni :0i mi pomogą:D na juuutro
wyraź we wskazanych jednostkach
a)dm
137cm=13,7dm to jest przykład
30,1cm=
0,85m=
0,012km=
⅜km=
5000cm=
20000cm=
1500000mm,70000000mm
B)km

250000cm=
75000cm=
200 000 000cm=
25 000 000mm=

pomużcie;;****

3

Odpowiedzi

2009-10-19T19:21:15+02:00
A)dm
137cm=13,7dm to jest przykład
30,1cm=3,01dm
0,85m=8,5dm
0,012km=1,2dm
⅜km=37,5dm
5000cm=500dm
20000cm=2000dm
1500000mm=15000
70000000mm=700000
B)km

250000cm=2,5km
75000cm=0,75km
200 000 000cm=2000km
25 000 000mm=25km
2009-10-19T19:24:22+02:00
1.=3,1dm
2. =8,5dm
3.=120dm
4.=37,5dm
5.=500dm
6=2000dm
7=15000dm
8=700000dm


b

2,5 km
0,750km
200km
2,5km

mam nadzieję, że pomogłam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:27:18+02:00
A)dm
30,1cm 3,1dm
0,85m=8,5dm
0,012km=1,2dm
⅜km=375m=37500dm
5000cm=500dm
20000cm=2000dm
1500000mm= 150.000cm=150000dm
70000000mm=7.000.000cm=700000dm
b)km
250.000cm=2,5km
75.000cm=0,75km
200.000.000cm=2000km
25 000 000mm=2500000cm=25km