Odpowiedzi

2010-03-02T13:30:15+01:00
1.zakopane
2.tama
3.karty
4.szarotka
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T13:31:21+01:00
Miasto u stóp tatr to - Zakopane
Zapora na rzece - tama
Służą do gry lub przecinania - karty
Tatrzański kwiat o srebrzystych owłosionych listkach,
podlega ochronie - szarotka
66 4 66
2010-03-02T13:38:52+01:00
1 miastobu stup tatr-zakopane
2 zapora -tama
3 karty
4 szarotka
sory dopiero znalazłemi i takie tam :)
16 3 16