Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T13:49:10+01:00
-podwyższone temperatury
- jest wzrost poziomu morza
- kurczenie się lodowców
- wyjątkowo upalne lata i zimy bez śniegu.
Do tego dochodzą nieregularne opady deszczu powodujące susze na jednych obszarach i powodzie na innych, a także ogólny wzrost intensywności tzw. ekstremalnych zjawisk pogodowych, np. cyklonów.
11 3 11
2010-03-02T13:49:30+01:00
-topnienie lodowców
-podnoszenie się poziomu mórz
-wymieranioe wielu gatunkow zwiwerzat nieprzystosowamnych do zmian klimatu
7 2 7
2010-03-02T13:59:46+01:00
Nieregularne opady deszczu powodujące susze na jednych obszarach a na innych powodzie
wzrost poziomu morza
podwyższone temperatury
4 2 4